Lördag

hejsan allihopa !
Nu har jag äntligen vaknat och duschat, vä'ntar bara på att håret ska torka så jag kan gå och fixa det..
Mamma är inne i stan och kollar på skor åt mig, vi kom på att det skulle vara finare med gudskor till mina klänning än mörkblåa så då åkte hon in och kollade efter ett par. :)
Sen ska vi i väg och äta någonstans med gammel morfar, sen åker vi nog hem för jag orkar inte vara kvar. sista dagen innan skolan igen då måste man ju göra något kul :)
kanske skulle vara med pauline, men vem vet !
so long - emelie
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Namn: Emelie (carlkyckling) Karlsson
Ålder: 18
Lever i: Forsmark
Civilstatus: Förlovad
Sysselsättning: Jag går östhammarsprogrammet på bruksgymnasiet, där jag går i skolan två dagar och praktiserar resten på Forsmarks Wärdshus som kock, vilket jag tänkt bli när jag är klar med min utbildning. På min fritid tycker jag om att åka skidor och vara med mina kompisar och pojkvän.