Måndag

i dag struntade jag i skolan, för jag är så himla förkyld träffade sara och åkte ner och badade sen lessnade sara och vi åkte ner till jakten:)
efter det gick vi hem till mig och hämtade saker för jag ska sova hos sara, sen åkte vi till gräsö till saras farmor och farfar
alltid lika kul att täffa dom.
 sen åkte vi hem nu har vi suttit vid datorn hela kvällen, ( ganska tråkigt) men hey, va ska vi göra.?
jag tänkte gå och duna snart iaf.haha.
föresten jag har BRÄNT mig, kan ni tro det emelie karlsson har bränt sig !!!
sara sitter och smörjer in mig hela tide, vilket är jätte skönt (tolka det rätt för det får inte tolkas fel )
jaja, nu är det dags att runda av.
 so long - emelie
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Namn: Emelie (carlkyckling) Karlsson
Ålder: 18
Lever i: Forsmark
Civilstatus: Förlovad
Sysselsättning: Jag går östhammarsprogrammet på bruksgymnasiet, där jag går i skolan två dagar och praktiserar resten på Forsmarks Wärdshus som kock, vilket jag tänkt bli när jag är klar med min utbildning. På min fritid tycker jag om att åka skidor och vara med mina kompisar och pojkvän.