Onsdag

Idag har vi då spelat kubb,solat och badat med klassen, det va jätte varmt och jätte kul faktist, fast jag blev biten av myror hela tiden, anar att dom tycker om att plåga mig så jag vart tvungen att stå i vattnet i väntan på att få kasta min kubb pinne. sen grillade vi och Ahed åt 9 korvar han ville att jag skulle skriva in det i min blogg så nu vet alla det, jag är mest stolt över att jag fick therran att spela fotboll och hon va riktigt bra ! 
imorgon är vi lediga och på fredag, SÅ SKÖNT ! 
ska sola JÄTTE mycket. haha
 och  i kväll blir det nog öregrund tänkte bada :)
so long - emelie
image40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Namn: Emelie (carlkyckling) Karlsson
Ålder: 18
Lever i: Forsmark
Civilstatus: Förlovad
Sysselsättning: Jag går östhammarsprogrammet på bruksgymnasiet, där jag går i skolan två dagar och praktiserar resten på Forsmarks Wärdshus som kock, vilket jag tänkt bli när jag är klar med min utbildning. På min fritid tycker jag om att åka skidor och vara med mina kompisar och pojkvän.