Tisdag

 jag har inte direkt så mycket att skriva men jag får väl försöka skriva ihop ett litet inlägg ;)

i morse hade jag lite tid över så jag fixade håret ganska mycket, tänkte att ni skulle få ett smakprov! ;)
har spelat brännboll i dag med klassen det var riktigt skoj faktist.
i morgon blir det grillning för hela slanten och kubbspelande.
bara roliga saker denna vecka, på fredag drar jag mig i väg till arboga för att fira gammel morfar som fyller 90 år. grattis till honom !
nu ska jag sätta mig och kolla runt lite, sen åker jag väl troligen till marcus så vi hörs.
 so long - emelie
image38

Kommentarer
Postat av: jennie

snygging som alltid.

2008-06-03 @ 23:29:25
Postat av: JOHANNAH

Hej! Jo jag har fått ditt mail. Jag ska börja på det så fort jag kan, just nu har jag mycket med skolan samtidigt som jag är sjuk... men till helgen är jag förmodligen klar, kan dock inte lova nåt. :)

2008-06-04 @ 07:58:45
URL: http://tiinytoes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Namn: Emelie (carlkyckling) Karlsson
Ålder: 18
Lever i: Forsmark
Civilstatus: Förlovad
Sysselsättning: Jag går östhammarsprogrammet på bruksgymnasiet, där jag går i skolan två dagar och praktiserar resten på Forsmarks Wärdshus som kock, vilket jag tänkt bli när jag är klar med min utbildning. På min fritid tycker jag om att åka skidor och vara med mina kompisar och pojkvän.