Fredag

Nu har studenten vart grattis till alla som tog den, och tack alla underbara människor som gjorde kvällen till det den blev.
Nog för att jag saknade Marcus riktigt mycket men men, ingenting att göra åt nu.
Idag åker jag till Örebro och ska träffa säkten, och i morgon fyller gammel morfar hela 90 år !
Grattis hundra gånger om ! <3
just nu sitter jag bara och fördriver tiden här vid datorn medans alla andra packar och duschar, vilket jag redan gjort eftersom jag är så snabb ;)
 Så nu kan vi göra veckans låt också som blir Chris Brown - Forever
Ruggit bra låt !
nu ska jag gå ner och lägga mobilen på laddning och kolla på film.
so long - emelie
ps. bjuder på en bild från förra helgen. ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Namn: Emelie (carlkyckling) Karlsson
Ålder: 18
Lever i: Forsmark
Civilstatus: Förlovad
Sysselsättning: Jag går östhammarsprogrammet på bruksgymnasiet, där jag går i skolan två dagar och praktiserar resten på Forsmarks Wärdshus som kock, vilket jag tänkt bli när jag är klar med min utbildning. På min fritid tycker jag om att åka skidor och vara med mina kompisar och pojkvän.