torsdag

godmorgon allihopa.
den här morgonen måste vara den bästa på länge, känns det som iaf.
känner mig utvilad, jag har fått hem dom filmer jag vill kolla på i helgen, sofie vart sur för att jag har internet hemma hos dom men inte hon. tihi. fick mig ett gott skratt när hon vart sur :P
i dag är det skola som gäller,först 3 timmar engelska sen 3 timmar matte, jippie*
sen ska jag hemtill soffan igen, sover här tillsi morgon sen drar jag till eskilstuna. hihih.
nej nu måste jag till bussen,
so long -emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Namn: Emelie (carlkyckling) Karlsson
Ålder: 18
Lever i: Forsmark
Civilstatus: Förlovad
Sysselsättning: Jag går östhammarsprogrammet på bruksgymnasiet, där jag går i skolan två dagar och praktiserar resten på Forsmarks Wärdshus som kock, vilket jag tänkt bli när jag är klar med min utbildning. På min fritid tycker jag om att åka skidor och vara med mina kompisar och pojkvän.