känslor&själ

Kan du inte se att jag behöver dig mer än någonsin ?
vet du om att du alltid har vart min idol ?
Du betyder allt för mig, fast det känns som om du inte uppskattar mig. ser du inte att jag försöker ?
Jag vill veta att du tycker om mig, jag vill att du ska säga det. du har inte hört av dig på en månad, hur mkt betyder jag för dig igentligen ?

jag vet inte vem jag ska prata med, fråga få några vettiga svar för av dig får jag inga när jag försöker prata med dig.
Du säger bara att du inte har tid att vi får ta det sen. men jag vill att du ska veta att jag är arg på dig för det du gör mot mig och emma. jag är så förbannad för att du beter dig som ett as så att till och med mamma inte ens orkar med dig. Du tror att allt kan köpas för pengar allt handlar bara om grejer, har du funderat på om jag kanske inte vill ha alla dom pengarna och sakerna jag får. jag kanske bara vill ha dig tillbaka, att du ska vara min pappa som du inte har vart på flera år, du finns liksom bara där när det passar dig. är det så det ska vara, är det en sån relation du vill ha med mig ?
om det är så du vill ha det, så behöver du aldrig mer höra av dig , då raderas du ur mitt liv, fast jag kommer nog aldrig få veta hur du tänker och tycker för du visar igenting du säger aldrig någonting, hur ska jag veta ?
det enda du visar är ilska så fort jag gör någonting fel, men jag får aldrig beröm eller blir uppskattad så fort jag gjort något bra. jag har så svårt att lita på folk tack vare dig, kommer du ihåg när mamma och du berättade att ni skulle skilja er, den enda saken du lovade var att altid finnas där, men gör du det ?

jag vet inte sist jag hörde att du älskade mig? Allt var mycket bättre förr, kommer du ihåg hur mycket jag älskade när du drog ditt skäggstubb mot min kind ? eller hur du höll om mig tills jag somnade ? eller hur du lärde mig simma ? betyder inte det någonting längre? jag saknar dig så mycket pappa! men jag är rädd att allt är förstört.

so long - emelie

Kommentarer
Postat av: jennie

:( <33

2008-09-17 @ 17:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Namn: Emelie (carlkyckling) Karlsson
Ålder: 18
Lever i: Forsmark
Civilstatus: Förlovad
Sysselsättning: Jag går östhammarsprogrammet på bruksgymnasiet, där jag går i skolan två dagar och praktiserar resten på Forsmarks Wärdshus som kock, vilket jag tänkt bli när jag är klar med min utbildning. På min fritid tycker jag om att åka skidor och vara med mina kompisar och pojkvän.