Onsdag

Hejsan.
Nu har jag varigt på min första idrott, de va ganska kul förutom att jag fick huvevärk mitt upp i allt, men annars va det faktist ganska okej. plus att våran gympalärare är ganska het :*)
 och i dag fick jag äntligen hit min underbara pojkvän, riktigt lyckat faktist.
han åkte hit med mamma för hon skulle på föreldramöte på skolan.
så just nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå så att det blir fredag så jag kan åka hem till min plutt.
saknar dig varje sekund älskling. du är min dröm, du är mitt liv. <3
men nu ska jag nog kolla på tv. hörs i morgon.
puss - emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Namn: Emelie (carlkyckling) Karlsson
Ålder: 18
Lever i: Forsmark
Civilstatus: Förlovad
Sysselsättning: Jag går östhammarsprogrammet på bruksgymnasiet, där jag går i skolan två dagar och praktiserar resten på Forsmarks Wärdshus som kock, vilket jag tänkt bli när jag är klar med min utbildning. På min fritid tycker jag om att åka skidor och vara med mina kompisar och pojkvän.