söndag

varför känner jag alltid så här när jag åker hem igen?
varför tänker jag hela tiden att du är värd någon bättre ?
varför får jag mig själv att må så dåligt ?
varför kan jag inte bara lyssna på vad du säger och inse att
du kanske inte kommer att såra mig ?
kanske du inte är som alla andra ?
men varför skulle du älska mig ?
hur kan någon älska mig.. ?
varför tänker jag på dig och ditt ex så ofta ?
varför känner jag att jag måste vara bättre än henne ?

jag förstör mig själv med alla dessa frågor som är i mitt huvud varje dag.
vad är jag rädd för ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Namn: Emelie (carlkyckling) Karlsson
Ålder: 18
Lever i: Forsmark
Civilstatus: Förlovad
Sysselsättning: Jag går östhammarsprogrammet på bruksgymnasiet, där jag går i skolan två dagar och praktiserar resten på Forsmarks Wärdshus som kock, vilket jag tänkt bli när jag är klar med min utbildning. På min fritid tycker jag om att åka skidor och vara med mina kompisar och pojkvän.