Tisdag

hejsan.
idag var tyvärr ingen bra dag, grått och kallt och som grädden på moset så fick jag reda på att jag hade 72% frånvaro och att dom skulle ta mitt studiebidrag. inte kul.. jag försökte verkligen allt för att få bättra mig och att dom inte skulle dra det. så jag fick två veckor på mig att gå i skolan varenda dag och varje lektion. det ska väl inte vara så svårt, för jag har största delen vart sjuk faktist..
tro det eller ej men jag tycker faktist det är kul i skolan nu.
jag har världen bästa klasskompisar. och just ja vi hade skolfotto i dag, och jag anar att jag kommer bli jätte snygg som vanligt. önskar jag vore mer aktiv och tog kort i skolan men det får inte plast mer på min telefon för jag har glömt sladden hemma och det är lite jobbigt att åka hem och hämta den sen tillbaka hit. nej tack då väntar jag nog ändå.
so long - emelie

Kommentarer
Postat av: Sara

you can do it!

2008-09-17 @ 11:09:41
URL: http://onebreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Namn: Emelie (carlkyckling) Karlsson
Ålder: 18
Lever i: Forsmark
Civilstatus: Förlovad
Sysselsättning: Jag går östhammarsprogrammet på bruksgymnasiet, där jag går i skolan två dagar och praktiserar resten på Forsmarks Wärdshus som kock, vilket jag tänkt bli när jag är klar med min utbildning. På min fritid tycker jag om att åka skidor och vara med mina kompisar och pojkvän.