Torsdag 18/9 10:21

Nu sitter vi och har engelska, precis kommit tillbaka från rasten som jag spenderade i klassrummet med två mackor och ett one tree hill avsnitt, väldigt skönt.
Men nu är det tillbaks till arbetet men jag orkar verkligen inte så jag tänkte att om jag skrev lite blogg så kanske lusten att jobba kom tillbaka, men de värkar den inte göra tyvärr.
Får nog ta hem arbetet och göra det hemma i kväll, koncetrerar mig bättre när jag är ensam också, ja så får det nog bli.
Nu är det bara 1 skoldag kvar tills jag får åka hem till bebis och ha en myshelg som alla andra helgen när jag kommer hem. men det är bara skönt att få vara hemma och ta det lungt med Marcus
åh, jag är så trött ! fast jag sov jätte gott i natt, ville inte riktigt vakna i morse men jag måste gå i skolan...
jag får inga fler chanser och jag går förtusan inte om ett år till, aldrig !
så nu är skolan i centrum i mitt liv, gud va seriöst det låter.
Jag är rädd att jag inte ska klara det men jag hoppas att jag gör det..
 puss - emelie

Kommentarer
Postat av: Sara

jag vet att du klarar det!

2008-09-18 @ 18:58:45
URL: http://onebreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Namn: Emelie (carlkyckling) Karlsson
Ålder: 18
Lever i: Forsmark
Civilstatus: Förlovad
Sysselsättning: Jag går östhammarsprogrammet på bruksgymnasiet, där jag går i skolan två dagar och praktiserar resten på Forsmarks Wärdshus som kock, vilket jag tänkt bli när jag är klar med min utbildning. På min fritid tycker jag om att åka skidor och vara med mina kompisar och pojkvän.