we shulden't be friends bella.

Hejsan alla glada.
Idag har nog vart den sämsta på länge, allt va jobbigt.
Jag har huvevärk , men som tur kom pillow och räddade mig ett tag. haha
Igentligen har jag faktist ingenting att skriva.. Micke jag vet att du läser, även fast du inte vill erkänna det !!
Haha, eller ah, i dag när vi stog ute och rökte jag,sara,sofie och sara så säger sara ÅH KOLLA EDWARD! och pekar emot skogen, jag dum som jag är hoppar till och skriker och kollar dit ! i know, jag är knäpp.
Men jag vet att ni gillar det.. :)
Fanny är söt!
Jag måste städa rummet..
och jag önskade att robert låg i min säng just nu! ja menar vem vill inte.
och ja , jennie du har rätt.
Låten är faktist bra..

xoxo Emelie



Kommentarer
Postat av: Anonym

omg, du är allt lustig du ;) och bli inte arg men "shulden't" stavas egentligen "shouldn't" men du kanske ville ha det så..

2009-12-07 @ 23:57:40
URL: http://quetzala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Namn: Emelie (carlkyckling) Karlsson
Ålder: 18
Lever i: Forsmark
Civilstatus: Förlovad
Sysselsättning: Jag går östhammarsprogrammet på bruksgymnasiet, där jag går i skolan två dagar och praktiserar resten på Forsmarks Wärdshus som kock, vilket jag tänkt bli när jag är klar med min utbildning. På min fritid tycker jag om att åka skidor och vara med mina kompisar och pojkvän.