åttonde mars nollnio

Nu har jag inte skrivit igen på några dagar, men de är bara för att min kära pojkvän aldrig letar upp lösenordet man måste ha för att komma ut på internet, jag har lagt in en massa bilder på datorn som jag har tänkt att ni ska få se men som sagt inget internet, inga bilder..
Men nu så kommer jag åka hem under dagen och då ska jag verkligen lägga upp bilderna jag lovade för en vecka sen . :) plus en massa annat så ni får mer sen.

va och käkade i öregrund med mamma, min syster och min conny. :)

dom kom och hämtade mig hos marcus, ja tyckte de va lite bra att göra något den dan för han är i jönköping och kollar på skogsmaskin.

So long - emelie

 

detta fick jag av Anita , Uffe och Marcus.

det här är från sara och sofie.

den här söta "partypengar" grisen fick jag av Julia.

och den här ritade sofie åt mig., <3<3

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Dög det inte att visa vad du fick av mig? ;p

2009-03-09 @ 15:21:26
URL: http://onebreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Namn: Emelie (carlkyckling) Karlsson
Ålder: 18
Lever i: Forsmark
Civilstatus: Förlovad
Sysselsättning: Jag går östhammarsprogrammet på bruksgymnasiet, där jag går i skolan två dagar och praktiserar resten på Forsmarks Wärdshus som kock, vilket jag tänkt bli när jag är klar med min utbildning. På min fritid tycker jag om att åka skidor och vara med mina kompisar och pojkvän.