elfte mars nollnio

hey.
idag är jag hemma, är förkyld och hostar plus en stukad fot så kände att ja kanske ändå inte är till så stor hjälp på jobbet.
eftersom ja inte får hålla på med maten för att ja är sjuk och jag kan inte servera för att ja har ont i foten.
sämst !
i dag har jag och marcus 11 månader faktist :)
det har gått så fort, 11 helt underbara månader.
jag är så glad att du hade kvar mitt nummer efter 2 år, och jag är så glad att du smsade just den natten och jag är så glad att jag åkte och träffade dig, det ska du veta älskling.
du är värd guld och jag älskar dig.
det kommer jag alltid att göra oavsett vad som händer.



(bilden är tagen när vi vart tillsammans i 3 veckor, men de känns som i går. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Namn: Emelie (carlkyckling) Karlsson
Ålder: 18
Lever i: Forsmark
Civilstatus: Förlovad
Sysselsättning: Jag går östhammarsprogrammet på bruksgymnasiet, där jag går i skolan två dagar och praktiserar resten på Forsmarks Wärdshus som kock, vilket jag tänkt bli när jag är klar med min utbildning. På min fritid tycker jag om att åka skidor och vara med mina kompisar och pojkvän.