hål i hjärtat.

jag saknar dig min bästa vän.
ord kan inte beskriva hur tom och ensam jag känner mig utan dig.
att jag inte kan gå hem till dig när jag vill att du inte alltid finns här hos mig,
sånt gör så ont.
Jag kan sitta och börja gråta när jag är hos marcus bara för att jag hör några  av våra låtar ,  för att jag saknar dig så mycket..
som jag har skrivit så många gånger, " i was born to love you".
du och endast du känner mig bättre än någon annan du har vart där sen blöjan och jag hoppas få ha med dig hela livet, vid min sida.
Jag hoppas att vi aldrig glider ifrån varandra, jag vill ha dig i mitt liv tills den dag jag dör!
även efter döden kommer jag att älska dig, för mig är du allt Sara Elisabeth Olsson !


Kommentarer
Postat av: Sara

jag älskar dig!

2009-03-16 @ 17:35:40
URL: http://onebreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Namn: Emelie (carlkyckling) Karlsson
Ålder: 18
Lever i: Forsmark
Civilstatus: Förlovad
Sysselsättning: Jag går östhammarsprogrammet på bruksgymnasiet, där jag går i skolan två dagar och praktiserar resten på Forsmarks Wärdshus som kock, vilket jag tänkt bli när jag är klar med min utbildning. På min fritid tycker jag om att åka skidor och vara med mina kompisar och pojkvän.