i brist på annat.

Vad heter ni? Emelie , Marcus
Hur träffades ni? först i öregrund,3 år senare seglarbaren
 Hur länge har ni varit tillsammans? 11 månader
 Är ni förlovade? javisst
 Bor ni ihop? på sätt och vis
 Har ni barn? nej.
 Har båda körkort? Nej Isåfall, vem kör bäst? jag kommer när jag får ;D
 Kommer du ihåg er första kyss? hur kan jag glömma.
Vem sa “Jag älskar dig” först? jag
 Vem är äldst? Marcus
Vilka stjärntecken är ni? Fisk och Oxe
 Vem fyller först på året? Jag
Vem är längst? Marcus
Vem sjunger bäst? Haha, helt klart ja.
Håller ni i handen på stan? ibland
 Var nån av er oskuld när ni träffades? Nej
 Kände ni varann innan ni blev ihop? inte direkt.
Vad har ni gemensamt? inte så mycket faktist, vi är varandras motsatser så de stänker om det.
 Blev du kär i första ögonkastet? nej
 Har ni någon speciell låt? chris brown - forever tror jag , eller om de bara är jag som fått för mig det
Har ni några “fri kort”? Nej
Har ni stora framtidsplaner? Nej, de kan man väl inte säga
 Har ni gråtit i varandras armar? Ja
Har ni varit utomlands tillsammans?Nej, min pojkvän gillar inte varma ställen. :O
 Vilket är ert bästa minne? jag vet inte.
 Vem lagar bäst mat? jag såklart.
 Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Film eller liknande
 Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? ja såklart
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Inte speciellt
 Blir du lätt svartsjuk? Jajjemänsan
 Brukar ni bråka? ibland.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Smsar
 Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Åh rumpan helt klart.
 Vad använder ni för preventivmedel? P-piller
 Pratar någon av er i sömnen? nej,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Namn: Emelie (carlkyckling) Karlsson
Ålder: 18
Lever i: Forsmark
Civilstatus: Förlovad
Sysselsättning: Jag går östhammarsprogrammet på bruksgymnasiet, där jag går i skolan två dagar och praktiserar resten på Forsmarks Wärdshus som kock, vilket jag tänkt bli när jag är klar med min utbildning. På min fritid tycker jag om att åka skidor och vara med mina kompisar och pojkvän.