sextonde mars nollnio

hej allihopa!
nu har jag kommit hem från marcus, i dag är jag dålig och gick inte till skolan men jag orkade verkligen inte.
jag = kass i dag ! uscha, nu sitter jag hemma och lyssnar på nickelback , funderar på och jag ska vara lite tjock och baka lite, (a) haha,, dom på jobbet säger att jag måste baka och laga mat  hemma ofta bara för att jag ska lära mig mera , men vem orkar laga mat när man kommer hem och har lagat mat hela dagen åt ca. 150 pers ? :O inte jag !
när jag stog och väntade på bussen i morse så tittade solen fram ett tag och de va så skönt när de va lite kallare ute och så kollar solen fram och värmer på som tusan, våren är på väg mina kära vänner ! så som vi har längtat.
men nu ska jag gå coh göra någonting annat iaf :)

so long - emelie




jag har äntligen fått mitt nya löshår också. så ni ska få bild på det också.
och min kära pojkvän , haha fick en liten bild när han inte va beredd :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Namn: Emelie (carlkyckling) Karlsson
Ålder: 18
Lever i: Forsmark
Civilstatus: Förlovad
Sysselsättning: Jag går östhammarsprogrammet på bruksgymnasiet, där jag går i skolan två dagar och praktiserar resten på Forsmarks Wärdshus som kock, vilket jag tänkt bli när jag är klar med min utbildning. På min fritid tycker jag om att åka skidor och vara med mina kompisar och pojkvän.