tionde mars nollnio

i morse kom johanna till mig för vi hade sovmorgon och skulle bowla med klassen senare på dagen, måste säga att jag är sämst på att bowla. haha, något grymt så om ni vill vinna på bowling , bowla med mig ! 
efter bowlingen så gick hela våran klass och åt sen åkte jag hem till marcus och åt en massa godis och tyckte synd om mig själv, förkyld och stukad fot, ja menar de kunde knappt vart värre. senare kom marcus hem och lagade mat åt mig sen åkte han ut och plogade från  5 till kl 9, och jag somnade ett antal gånger på soffan kan jag säga. haha. men nu ska ni få bilder på några av mina klass kompisar. :)

isabell  och sandra

karin

so long - emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Namn: Emelie (carlkyckling) Karlsson
Ålder: 18
Lever i: Forsmark
Civilstatus: Förlovad
Sysselsättning: Jag går östhammarsprogrammet på bruksgymnasiet, där jag går i skolan två dagar och praktiserar resten på Forsmarks Wärdshus som kock, vilket jag tänkt bli när jag är klar med min utbildning. På min fritid tycker jag om att åka skidor och vara med mina kompisar och pojkvän.