tjugotredje mars nollnio 11:00

Nu är det snart dags att stapla i väg till bussen och jag tar med mig datorn den här gången så jag kan skriva och berätta hur det gick hos pappa, föresten det har jag inte berättat, jag ska hem till min pappa i dag och prata om undehåll, eftersom ja varken bor hos mamma eller pappa utan hos Marcus så ville pappa prata om det i dag, det känns lite pirrigt, vet inte riktigt vad jag ska säga, plus att nu har jag skickat lite mejl på morgonen till lite olika personer så jag hoppas att innom kort kommer min blogg att göras om.  vill inte säga för mkt om det inte blir så.
Men jag skriver som sagt senare när jag vart hos pappa :)

So long- emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Namn: Emelie (carlkyckling) Karlsson
Ålder: 18
Lever i: Forsmark
Civilstatus: Förlovad
Sysselsättning: Jag går östhammarsprogrammet på bruksgymnasiet, där jag går i skolan två dagar och praktiserar resten på Forsmarks Wärdshus som kock, vilket jag tänkt bli när jag är klar med min utbildning. På min fritid tycker jag om att åka skidor och vara med mina kompisar och pojkvän.