trettonde mars nollnio

god morgon alla :)
klockan är nu snart 20 över 7, och jag är uppe, yeey..
jag va tvungen  att åka hem för att macke skulle åka och jobba och jag tycker det är så tråkigt att bara vara hemma hos honom, de finns inget att göra förutom att kolla på tv och datorn här hemma kan jag göra lite mera..
Jag skulle kunna ha jobbat i dag men ja kände att de är lika bra att vila upp sig och bli helt frisk så jag kan gå i skolan och jobba hela nästa vecka.. :)
Det har kännts helt kasst att inte göra något , har bara legat här och smockat i mig godis!

I kväll kanske jag åker till uppsala och hälsar på min kära vän emelie, men vi får se hur jag mår då. men de skulle vara kul ha lite "inflyttnings fest".
Lördagen blir det troligen bowlinghallen med marcus förhoppningsvis, man får aldrig något rakt svar av honom direkt så vi får helt enkelt se.
skriver mer sen när det kanske har hänt någonting ;)

 so long - emelie


Kommentarer
Postat av: p

gullan <3333

2009-03-13 @ 11:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Namn: Emelie (carlkyckling) Karlsson
Ålder: 18
Lever i: Forsmark
Civilstatus: Förlovad
Sysselsättning: Jag går östhammarsprogrammet på bruksgymnasiet, där jag går i skolan två dagar och praktiserar resten på Forsmarks Wärdshus som kock, vilket jag tänkt bli när jag är klar med min utbildning. På min fritid tycker jag om att åka skidor och vara med mina kompisar och pojkvän.