And so the lion fell in love with the lamb.

What a stupid lamb.  What a sick, masochistic lion.

Hejsan :)
i dag är ju första skoldagen igen och jag stannade hemma för min huvevärk som vanligt, jag orkar verkligen inte ha ont i huvet 7 dagar i veckan 24 timmar om dygnet - dom timmarna jag sover då.
de är jätte jobbit för det tar all min ork, jag missar mkr i skolan och så fort ja kommer dit så vill ja åka hem igen för att jag har missat så mkt och inte orkar med allt. huvevärk suger !
men men, ska till sjukgymnasten igen på onsdag och kolla om jag får ut mina nya piller dom gamla funkade inte.

men vi kör en uptade på helgen då. :)

I fredags va jag, gesse och sara inne i uppsala först sprang vi runt och letade efter vampyrtänder utan någon lycka så vi sket i det tillslut, sen gick vi och käkade på amazing thai, vilket var jätte gott !
Sen skulle vi gå på bio men de va någon timmer kvar tills den skulle börja så vi gick till red room och tog några drinkar innan filmen sen gick vi i väg.
MJ, This is it. verkligen värd att se, varken ja eller gesse kunde sitta still :P haha man typ hoppade i stolen.

Lördag - Halloween party, de va verkligen jätte kul med alla vänner utklädnader..kan inte säga någe mera förutom att paulines mamma lagar awsome mat !

hur va eran helg ?

xoxo Emelie

Kommentarer
Postat av: pauline

Kul att du kom i lördags :D



haha ja du vågade ju smaka på det där konstiga hon lagar... såg inte gott ut alls! haha ;)

2009-11-02 @ 19:01:15
Postat av: pauline

Kul att du kom i lördags :D



haha ja du vågade ju smaka på det där konstiga hon lagar... såg inte gott ut alls! haha ;)

2009-11-02 @ 19:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Namn: Emelie (carlkyckling) Karlsson
Ålder: 18
Lever i: Forsmark
Civilstatus: Förlovad
Sysselsättning: Jag går östhammarsprogrammet på bruksgymnasiet, där jag går i skolan två dagar och praktiserar resten på Forsmarks Wärdshus som kock, vilket jag tänkt bli när jag är klar med min utbildning. På min fritid tycker jag om att åka skidor och vara med mina kompisar och pojkvän.