Mostly I dream about being with you forever.

Godmorgon!
Nu är jag äntligen uppe och ska gör i ordning mig, älskar sovmorgon! haha.
drömde om twilight som vanligt i natt, seriöst ja måste vara besatt.
alla över texter och texter i inläggen är från twilight också. ;)
hihi.. nej nu ni, ska jag gå i väg och äta frukost och klä på mig. H
Hörs senare.

xox Emelie


Most people fall in and out of love many times in their lives. It was just that I’d seen Sam with Emily, and I couldn’t imagine him with someone else. The way he looked at her… well, it reminded me of a look I’d seen sometimes in Edward’s eyes — when he was looking at me.
(Bella...Eclipse)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Namn: Emelie (carlkyckling) Karlsson
Ålder: 18
Lever i: Forsmark
Civilstatus: Förlovad
Sysselsättning: Jag går östhammarsprogrammet på bruksgymnasiet, där jag går i skolan två dagar och praktiserar resten på Forsmarks Wärdshus som kock, vilket jag tänkt bli när jag är klar med min utbildning. På min fritid tycker jag om att åka skidor och vara med mina kompisar och pojkvän.