eclipse

Nu är det bara 44 dagar kvar tills biljetterna släpps!
Kan knappt vänta faktist..
har ganska höga förhoppningar på den här filmen i jämförelse med new moon, kändes bara som att de va en "mellan" film innan allt börjar .
xoxo Emelie

Most people fall in and out of love many times in their lives. It was just that I’d seen Sam with Emily, and I couldn’t imagine him with someone else. The way he looked at her… well, it reminded me of a look I’d seen sometimes in Edward’s eyes — when he was looking at me.


Kommentarer
Postat av: Gesala

Yo!

Gå gärna in på min blogg och tyck till om fördomar, ha det fint!

2010-05-17 @ 18:27:15
URL: http://quetzala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Namn: Emelie (carlkyckling) Karlsson
Ålder: 18
Lever i: Forsmark
Civilstatus: Förlovad
Sysselsättning: Jag går östhammarsprogrammet på bruksgymnasiet, där jag går i skolan två dagar och praktiserar resten på Forsmarks Wärdshus som kock, vilket jag tänkt bli när jag är klar med min utbildning. På min fritid tycker jag om att åka skidor och vara med mina kompisar och pojkvän.