kärlek !?

Vad är kärlek igentligen.. ?

Önskar jag kunde sätta ord på mina tankar, men vi ger det ett försök.
Jag är besviken, ledsen men samtidigt lättad och glad.
betyder det att jag inte vill vara med honom, lättad att få komma härifrån..att jag slapp ta beslutet
om att flytta.. älskar jag honom inte ? är jag ledsen över att vara själv, inte ha någon brevid mig som dom senaste 3.5 åren?
eller är det bara att vi gått över någon gräns, där man vill vara lite själv ha sitt eget ?
allt snurrar just nu, förvirrad som bara den.


xoxo - E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Namn: Emelie (carlkyckling) Karlsson
Ålder: 18
Lever i: Forsmark
Civilstatus: Förlovad
Sysselsättning: Jag går östhammarsprogrammet på bruksgymnasiet, där jag går i skolan två dagar och praktiserar resten på Forsmarks Wärdshus som kock, vilket jag tänkt bli när jag är klar med min utbildning. På min fritid tycker jag om att åka skidor och vara med mina kompisar och pojkvän.